Skútry, Japonci, okruhové bahno aka Deníček starého mechanika v moderním světě
- beatajosifova
- 1. 8.
- Minut čtení: 3
Zdar mládežníci, tak máme za sebou další týden a s ním pár nových zážitků.
Hned v pondělí jsem to zahájil mou strašně oblíbenou prací – opravou skútrů. :-)) Hele, jediná horší práce je už jen práce na Intruderu, a to je fakt ta nejhorší práce na světě. No, ale k tomu se ještě dostaneme. Teď zpět ke skútru. Značku tu psát nebudu, protože je to stejně všechno na jedno brdo. Práce na skútru je vlastně jen jedno velké rozebírání. Chceš se podívat na svíčku? Musíš rozdělat půl skútru. Chceš se dostat ke karburátoru? Zase rozdělat půl skútru. Chceš vyměnit palivovou pumpu? Tak tady pozor, musíš rozebrat celý skútr 😉.No a co jsem potřeboval udělat? Jasně... svíčku, karburátor a palivovou pumpu 🙂. Takže celá dílna byla jedno velké plastové skladiště. 😁
Pak mezi tím pár běžných, nezajímavých (šlo to snadno 🙂) servisů, no a hned se dostáváme k výše zmíněnému Intruderu, známému pod přezdívkou: Japonská pomsta evropským mechanikům :-). Hoši, tak to bylo peklo.
Introš několik let stál, hrabalo se v tom asi tisíc lidí, samozřejmě se všichni rýpali v karburátorech, motorka totálně přestavěná, elektrika natahaná v tom, co se kde ve sklepě našlo a klasika – místo výfuku lešenářské trubky. Motorka přivezená v podstatě v krabicích. No a zakázka jasná: potřebuju, aby to jelo, a vše fungovalo.
Nakonec se to tak nějak povedlo a na tu bídu to i celkem funguje. Stálo mě to tedy několik odřených kloubů a vykloubených prstů, jelikož Japonci si asi myslí, že u nás opravují motorky malé děti. Jinak by nemohli vše udělat tak malé a narvat to do tak malého prostoru.
Každopádně, když bych za každý sprostý slovo, který při servisu Introše dělám, dostal pětikorunu, tak už se tady nemusím votravovat s psaním nějakého deníčku a válím se na pláži a okolo mě poskakujou holky v tangách. No tak se zase probudíme z vlhkého snu a pokračujeme směle týdnem dál 😁. Co se servisu týče, už tam asi nic zajímavého nebylo. Klasika: oleje, ventily na Africe, nějaký pryže, filtry, atd... Pořád ta samá písnička dokola.
Zase jsem hledal snad hodinu po dílně sikovky, které jsem si chvíli před tím položil do police, jelikož mi začal zvonit telefon a pak jsem zapomněl, kam jsem je dal. Zase jsem si asi desetkrát zabouchl klíče v dílně a zase se mě holky z patra snažily dirigovat, ale to je na samostatný příběh. (Pozn. redakce, vůbec netušíme co tím myslí 😁) Však to každý chlap zná. Samozřejmě milé dámy, že jsme za to moc rádi :-)). Tedy pokud tyhle slinty vůbec nějaká žena čte, vlastně jestli je vůbec čte nějakej chlap 😁.
Přestaneme polemizovat a ještě vám napíšu něco o Mostě. Tak se zase naše partička vyprdelila a vyrazili jsme na okruh do Mostu. Hele, jako vždycky paráda. Jelikož nejvyšší je nejvíc nejhodnější, tak mi zase půjčil eršestici. Pro jistotu jsem si sebou vzal i bábu, sbalil věci a ve středu večer směle vyrazili směr Most. Jako vždy jsem přijel poslední, rychlá vypalovačka, technická přejímka, administrativa a pak pokec se známýma.
Ráno, jelikož jsem starej vůl a večer jsem se přežral (no, ale nech to tam, když to bylo tak dobré), jsem měl totál plný břicho a nešlo to ven (chápeš, co tím myslím 😉). No nedá se nic dělat, sedáme na motorky a vyrážíme do dopoledních jízd. Hele, tak nějak to šlo, ale žádná sláva. Chvílema jsem myslel, že při brždění před zatáčkou hodím šavli a místo zamlženého plexi (jelikož jsem si vočas samozřejmě na začátku neotevřel větrání) ho budu mít pobl...té 😁. Odpoledne začalo pršet, tak na velkého racingového jezdce nasazuju mokrý gumy 🙂.
Vyrážím na trať... první kola pohoda, no a pak ti ani nevím, ale najednou jedu prdelí po asfaltu a motorka letí vedle mě. Jenomže kravka se zapíchla do kačeru a dala si to pana orel. Zlomené páčky, stupačka, atd. Dobelhal jsem se do depa a závod už jsem nestihl. Každopádně po příjezdu jsem tam byl za atrakci, jelikož jsem byl jak jézeďák, co vylezl z čerstvě zoraného pole. Kačeru v motorce tolik, že si můžeme v práci udělat jezírko, no a když jsem seškrábal všechno bahno z kombinézy, tak by to i na malé políčko dalo.
Jak jsem starej, tak jsem blbej. No, ale do závodu nastoupili kluci a byla z toho třetí místa v SSP a SBK. Hoši, já jsem na ně tak pyšný. Jsou to frajeři. Na večer to oschlo, tak jsem ještě vytáhl bábu na suchejch a obkroužil si s ní pak rozlučkových kol ❤️. Už půjde holka do důchodu a místo ní nastoupí VELKÁ bába 😉.
Tak zas za týden🏍️!













Komentáře